Thursday, March 31, 2011

tak0t!!!











pada malam yg indah.. ketika bulan tgah memancarkn sinarnya.. 

tiba2.. terdengar suara sumbang yang mengatakan..

















CUT!!!! 












bkn nk cita antu ea anak2.. kita skrg brada di z0n suka suki.. s0 lpakan bnda2 yg x pt0t.. 

s0 skunk neyh aku nk cita pasai fesyen yg d'tk0ti 0leh......    

PERAGUT!!


ea.. peragut adalah sejenis mesin yg digunakan nt0k meragut rmp0t ea.. atau bahasa scientificnya lown m0wer.. tp kal0 nk cita yg 2 kna bkak kat page lain ea.. sbab kt sini xde rmp0t2 yg perlu d'trim.. s0 kita tr0skn dgan p'kataan peragut..

peragut2 kt luar sana pasti t'kesima bla tg0k p0mpuan2 0r mk ck2 yg pkai bnda neyh.. k0nfem x brani nk ragut la i tell u.. bnda neyh dia ada self defense dia yg t'sndri  kal0 aku (mewakili bkn ahli2 peragut) tg0k p0wn t'kj0t.. xde nya aku nk jln sebelah 0rg2 yg pkai bnda alah neyh.. ilng semangat aku.. ea r tk0t kal0 aku t'lgg0r beliau.. b0ley padam aku.. xpasai2.. da la xkawin lg.. 

nk tau knapa peragut tk0t kal0 tg0k bnda alah neyh.. hah neyh.. tg0k bukti2 yg aku kemukakan neyh.. ampa tg0k p0wn tk0t kan..









tg0k duri2 2.. ad0yai









skali kena sepak!!



































sapa yg xtk0t tg0k bnda2 cmni.. sekali kena sepak.. ad0yai.. besnya.. mntak tmbah b0ley.. neyh kita pggl kas0t2 pembunuh ea.. skali peragut kena.. k0npem taubat.. xp0wn tau buat ja.. 

kal0 xda duet sgat la kn nk beli.. amek durian pnya kulit p0wn jadi la.. jnji bahagia dunia akhrt.. sej0k hati laki tg0k.. ea r xpyah spend duet bnyak2.. tp kna ik0t musim gak r.. kdg2 harga durian lg masyuk dari hrga kas0t pmbn0h neyh

s0 cmna?? tingin nk pkai?? tingin nk kena??

No comments: