Thursday, March 31, 2011

pakweku~~

sti suma pelik kn bla tg0k tj0k nt0k entry kali neyh.. tetiba plak nak jiwang miwang.. ad0yai pa kna la dgan minah neyh.. kna samp0k ka pa.. sti da yg pikiaq cm2 kn(bajet p0pular sebentar).. xpa.. sabaq sat mai la nk cita.. actlly da lma aku d0k tg0k mamat.. haish.. stiap kali tg0k ja kn.. mula la angn2 gatai 2 mnampar2 pipiku.. haha.. da la nsem.. semat.. b'gaya.. seksi meksi.. serba serbi la.. t'g0da i nyah bila tg0k dia.. ehem2.. t'lbey suda.. 

adakah ini rupa pakwe yg sgat sye cintai 


tidak2.. stkat minat2 cm2 ja.. jgn risau peminat2 sam sye xde niat nk mrmpas beliau dari kamu semua.. juz nk pnjm beliau kejap ja.. 




 neyh p0wn bkan.. 


Easy come, easy go, that's just how you live
Oh, take, take, take it all but you never give.. bukan neyh jgak

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

yg neyh ka yg kta cari??


ch0i.. aku p0mpn la.. xkn aku ska kt dia k0wt.. jgan risau sye xda nafsu kt p0mpan ea..

nk tau sapa pkwe aku yg semat+cute miut 2.. neyh la dia... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nk kasi saspen sket
.
.
.
.
.
.
.

tadaa~~~


cute gila la.. i l0ike!!!

 sti suma knai kn sapa dia neyh.. aku minat gila la kt mamat neyh.. haish.. tiap2 mlm aku mimpi pasai dia... tp dia jaw0h sgat la.. 
Burbank, California.. 
neyh tmpat kelahiran dia.. dia duduk dlam nenas


 seperti ini..

 tp dalam laut... kt bikini bottom.. 
lahir 1999.. dia baru 12 tahun.. muda lg kn.. tp kn dlm cita sp0ngeb0b squarepant 2 sye x sure r um0 dia bape.. c0z dia da keja.. tp pangai mcm knak2(sye ska!).. 

neyh la pakwe sye.. c0mei kn.. haha.. 

p/s: b0ring gila smpai jadi cm neyh

1 comment:

ahmadkhairulnizar said...

salam....

hai...nice la blog u...hehe..
sudi2 la folo blog saya plak ek...
http://ahmadkhairulnizar.blogspot.com/ thanx tau..=)